Σετ Γρανάζια-Αλυσίδα κινήσεως DID για Yamaha CryptonX 135
Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες
€59.00
Η επιλογή της σωστής αλυσίδας και των γραναζιών κίνησης είναι μια βασική προϋπόθεση για την άριστη τελική μετάδοση στο τροχό της ισχύος μίας μοτοσικλέτας.
Παράδοση σε 1 έως 3 ημέρες
Add to WishlistΗ αλυσίδα και τα γρανάζια καλούνται να καταβάλλουν σκληρότατο έργο, μεταφέροντας μερικές (έως… πολλές) δεκάδες ίππων στον πίσω τροχό. Η λανθασμένη επιλογή με φορτία που μπορεί να ξεπεράσουν την προδιαγραφή της αλυσίδας καθώς και να ανεβάσουν την θερμοκρασία στα ύψη, εκθέτουν σε μεγάλο κίνδυνο τόσο τους αναβάτες της μοτο αλλά και την ίδια .
Τα kit D.I.D / JT με την κατάλληλη επιλογή αλυσίδας DID με γρανάζια JT με Ιαπωνικό ατσάλι C49 High Carbon, είναι ο καλύτερος συνδυασμός υψηλής ποιότητας με μεγαλύτερη διάρκεια αντοχής και μικρότερη συχνότητα συντήρησης
Το σετ περιλαμβάνει γρανάζι εμπρός 15 δόντια JT, πίσω γρανάζι 39 δόντια JT και χρυσή αλυσίδα κίνησης 428 από την εταιρεία DID.
Βάρος | 3 kg |
---|
Σχετικά Προϊόντα
-
Set Αλυσίδα DID και Γρανάζια JT για BMW F650GS ’99-’07
€155.00Ο απόλυτος και αξιόπιστος συνδυασμός σε αλυσίδα και γρανάζια για BMW F650GS ’99-’07 Το κιτ περιέχει. -1τεμ γρανάζι JT εμπρόσθιο 16 Δόντια -1τεμ γρανάζι JT οπίσθιο 47 Δόντια -1τεμ αλυσίδα…
-
Set Αλυσίδα χρυσή DID και Γρανάζια JT HONDA XLV650 TRANSALP ’01-’07
€175.00Ο απόλυτος και αξιόπιστος συνδυασμός σε αλυσίδα και γρανάζια για HONDA XLV650 TRANSALP ’01-’07 Το κιτ περιέχει. -1τεμ γρανάζι JT εμπρόσθιο 15 Δόντια -1τεμ γρανάζι JT οπίσθιο 48 Δόντια -1τεμ αλυσίδα…
-
Κιτ χρυσή Αλυσιδα – Γρανάζια DID – JT για TRIUMPH TIGER 1050 ’07
€239.50Ο απόλυτος και αξιόπιστος συνδυασμός σε αλυσίδα και γρανάζια για TRIUMPH TIGER 1050 ’07-> Το κιτ περιέχει. -1τεμ γρανάζι JT εμπρόσθιο 18 Δόντια -1τεμ γρανάζι JT οπίσθιο 44 Δόντια -1τεμ…
-
Σετ Γρανάζια-Αλυσίδα κινήσεως DID-JT για Yamaha XT 660R/X ’04-’10 Μαύρη Αλυσίδα O ‘ringΣετ Γρανάζια-Αλυσίδα κινήσεως DID-JT για Yamaha XT 660R/X ’04-’10 “Μαύρη Αλυσίδα O ‘ring (V)”
€165.00Η επιλογή της σωστής αλυσίδας και των γραναζιών κίνησης είναι μια βασική προϋπόθεση για την άριστη τελική μετάδοση στο τροχό της ισχύος μίας μοτοσικλέτας.