Fiat Doblo Campervan Project: Έτσι αρχίσανε όλα (Pt.1)
Posted in D.I.Y. Workshop

Το παραδέχομαι.
Δεν είμαι από τους ανθρώπους που βλέπουν τα πράγματα πάντα με τη λογική, αλλά πάντα βάζω μπροστά τον παρορμητισμό και το συναίσθημα.
Η ιδέα για ένα νεο campervan τριγύριζε στο μυαλό μου αρκετό καιρό, αλλά έπρεπε να σκεφτώ δυο τρία βασικά πραγματάκια για τη σωστή επιλογή οχήματος.

Αρχικα:

Τι μέγεθος θα έχει το αμάξι;

Σίγουρα όσο πιο μεγάλο είναι, τόσο πιο εύκολα μπορείς να κουβαλήσεις πράγματα και να είσαι άνετος και πλήρης από πλευράς εφοδίων ανά πάσα στιγμή. Αλλά έχει και τα αρνητικά του.
Αρνητικά που αφορούν περισσότερο την ευελιξία και τη χρηστικότητα.
Έτσι αλυσιδωτά οδηγούμαστε στον δεύτερο παράγοντα:

Πού θες να ταξιδέψεις με το αμάξι;

Η απάντηση είναι “ΠΑΝΤΟΥ”!
Ένα μεγάλο όχημα σε “φρενάρει” σε πολλές περιπτώσεις από το να δεις όμορφα μέρη.
Η χώρα μας είναι γεμάτη όμορφα χωριά, με στενούς δρόμους και χαμηλά μπαλκόνια.
Είναι γεμάτη με φιδίσιες δασικές διαδρομές, με πυκνή βλάστηση και καταπράσινα φυσικά τούνελ από δέντρα.
Είναι γεμάτη με υπέροχα φρεσκοασβεστωμένα νησιώτικα σπιτάκια, τα οποία δε θα ήθελα να μην τα δω με πρόφαση τα απλησίαστα ακτοπλοϊκά ενός μεγάλου οχήματος.
Και επί πλέον όλων αυτών, πάμε και στον τρίτο παράγοντα:

Πώς θες να χρησιμοποιείς το αμάξι;

Η μαγική λέξη είναι: “πολυσουγιάς”.
Όπως λοιπόν σκέφτηκα για τη μοτοσυκλέτα μου, έτσι σκέφτηκα και για το συγκεκριμένο αμάξι.
Να μπορεί να σε πάει διακοπές, να μπορεί να σε μεταφέρει στη δουλειά σου, να πας Supermarket, αλλά και για καφέ με φίλους.
Κλείνοντας,  πάμε στο βασικότερο:

Τι Budget έχεις θέσει;

Σίγουρα για ένα αμάξι που η ημερήσια μετακίνησή του θα είναι εντός κέντρου Αθηνών και τα Σαββατοκύριακα θα χώνεται σε δάση, χωματόδρομους και κατσάβραχα, δεν θα πρέπει να είναι κάτι το οποίο θα χαλάσει στην πρώτη χρήση, αλλά να μην είναι και κάτι που όταν θα γδαρθεί θα μοιρολογώ για το κακό που με βρήκε.
Πάντα έχω ως “μπούσουλα” ότι “όσο περισσότερο το λυπάσαι, τόσο λιγότερο το χαίρεσαι¨.

Κάπως έτσι λοιπόν, κατέληξα στο παρακάτω:

Ένα Fiat Doblo 2003.
Το συγκεκριμένο επιλέχτηκε για τους παρακάτω λόγους:

  • -Το 1.6 16V μοτέρ είναι ίσως ότι πιο δυνατό στην κατηγορία minivan βενζίνης (Για να μπορεί να κυκλοφορεί άνετα και στην Αθήνα) ώστε να ανταπεξέλθει σωστά στο φόρτωμα.
  • -Το μήκος τού (4159 cm)  το κατατάσσει στην κατηγορία “μικρό αυτοκίνητο” στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια ενώ το καθιστά ιδιαίτερα ευέλικτο μέσα στην πόλη.
  • -Το γεγονός ότι ανοίγουν ΟΛΑ τα περιμετρικά παράθυρα και σε συνεργασία με την έξτρα μόνωση που θα μπει, θα βοηθήσει στους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες.
  • -Είναι το πιο φαρδύ όχημα στην κατηγορία του όσον αφορά τις εσωτερικές διαστάσεις.

Όσον αφορά για την επιλογή του μεταχειρισμένου οχήματος, υπάρχουν δυο περιπτώσεις:

  • Είτε παίρνεις το καλύτερο από θέμα κατάστασης
  • Είτε παίρνεις κάτι με φθορές το οποίο θα το συμμαζέψεις για να ξέρεις και τι δουλειά έχει γίνει στο όχημα.

Εδώ η απόφαση είναι δική σας και μόνο. Εγώ διάλεξα τη δεύτερη λύση και σε συνεργασία με ένα σωστό συνεργείο, λύθηκαν όλες οι βλάβες και βελτιώθηκε σε σημεία το αυτοκίνητο.

Συνέχεια έχει η κατασκευή…

Αρχίστε να πληκτρολογείτε και πατήστε το πλήκτρο Enter για αναζήτηση

Καλάθι Αγορών