Fiat Doblo Campervan Project: Δέκα φορές μέτρα, μια φορά κόψε (Pt.2)
Posted in D.I.Y. Workshop

Το να ξεκινάς ένα project, απαιτεί την ύπαρξη των λεγόμενων 3Χ. Χώρος, Χρόνος, Χρήμα.
Πολλές φορές η εξίσωση δε βγαίνει και καλείσαι να θυσιάζεις κάποιο ή κάποια από τα τρία X για να προχωρήσεις προς την υλοποίηση.

Το δικό μου project, ξεκίνησε βράδυ και συνεχίστηκε για αρκετά βράδια, δεσμεύοντας και λίγες από αυτές τις Κυριακές που λες εις μάτην ότι θα χαλαρώσεις και θα πας μια βόλτα.
Το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς έγινε στο πεζοδρόμιο, δίνοντάς μου έτσι την ευκαιρία να γνωρίσω και τους γείτονες που, όλο περιέργεια, ερχόντουσαν να δουν τι κάνει αυτός ο τρελός με τον φακό ανθρακωρύχου στο κεφάλι, χωμένος μέσα στο πόρτ μπαγκάζ.
(By the way, ο φακός τα σπάει. Τον εχω δουλέψει άπειρες ώρες και τον συστήνω φούλ. ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να τον δεις. )
Για ξυλεία, χρησιμοποίησα μελαμίνες 15 χιλιοστών. Έχοντας αρκετά ρετάλια από άλλες δουλειές που έχω κάνει, βγήκε σχεδόν όλη η κατασκευή. Το κόστος της μελαμίνης είναι σχετικά φθηνό και μπορείτε να βρείτε να σας κόψουν και σε προτιμώμενες διαστάσεις, αλλά για εμένα, χίλιες φορές να πάρετε φύλλο ή ακόμα και ρετάλια και με το έξτρα κόστος που θα δίνατε, να αγοράσετε το παρακάτω.

Είναι της Bormann το BTS2500, το βρίσκεις πάμφθηνα (κάτω απο 200€) και μπορείς να το προμηθευτείς και από το www.fire-expert.gr, το οποίο έχει άπειρες λύσεις για οτιδήποτε κατασκευές.
Πραγματικά μου έλυσε τα χέρια διότι δυστυχώς στις custom απαιτητικές δουλειές, πάντα θα χρειαστεί να κόψεις κανα δυο τακάκια ή να φτιάξεις κάποια διαφορετική διάσταση.  Αν δεν το είχα αυτό, θα είχε πάει πολλές μέρες πίσω η κατασκευή.

Ας γυρίσουμε όμως στο θέμα μας. Έχοντας πάρει άπειρες ιδέες από άλλα campervan που υπάρχουν στο διαδίκτυο, αποφάσισα πως θα είναι η τελική του μορφή. Θέλω αρχικά:
-Να μαζεύεται όλη η κατασκευή στο πόρτ μπαγκάζ και να μη φαίνεται.
-Να είναι εξ’ ολοκλήρου αφαιρούμενη
-Να έχει πλήρη κουζίνα με εξοπλισμό 2 ατόμων.
-Να έχει τουαλέτα (Κάτι για το οποίο πολύς κόσμος αντέδρασε και τελικά είναι το καλύτερο πράγμα που έχω κάνει)
-Να είναι όλα εύκολα να χρησιμοποιηθούν σε οποιοδήποτε ταξίδι, μικρό ή μεγάλο…

Αλλά πριν ξεκινήσει κάποιο από αυτά τα ταξίδια θα πρέπει να ξεκινήσει το πιο όμορφο.
Αυτό της κατασκευής.

Είμαι από αυτούς τους τύπους που θέλουν να “νιώθουν” κάθε ταξίδι πριν αρχίσει. Από τη γέννησή του.
Είμαι από αυτούς που, Σάββατο βράδυ, βάζουν κάτι να παίζει, να ντύνει με ήχο τον χώρο και τραβάνε γραμμές σε αραδιασμένους χάρτες, με τη μυρωδιά του ξυσμένου μολυβιού να κρατάει παρέα σε κάποιο ποτήρι με αλκοόλ. Έτσι το νιώθω, έτσι το κάνω.

Κάπως έτσι ξεκίνησε και αυτό το ταξίδι, το πρώτο σκαρίφημα της κατασκευής, ένα Σάββατο βράδυ, μετά από αρκετές μετρήσεις, ενα ποτηράκι ουίσκι και Θάνο Μικρούτσικο να σιγοπαίζει.

Μετά απο λίγες ώρες, το ουίσκι έγινε καφές και τα “ταξιδιάρικα” του Μικρούτσικου, δώσανε πάσα στην πρωινή μελωδία του δισκοπρίονου.

Το ταξίδι πλέον είχε ξεκινήσει και αν θυμηθούμε ότι “η αρχή είναι το ήμισυ του παντός”, ήδη έχουμε φτάσει στα μισά, με το πρωϊνό μαστόρεμα να κλείνει κάπως έτσι:

Έχοντας φτάσει σε αυτό το σημείο, αποφασίζω να κάνω ένα διάλειμμα για φαγητό και συνεχίζω με την κατασκευή μέχρι που πέφτει το βράδυ.

Στη συνέχεια, μεσοβδόμαδα, κατασκευάζονται τα καπάκια και το ανακλινώμενο κομμάτι της κατασκευής, το οποίο τρυπήθηκε για να μειωθεί το βάρος. Με αυτές τις τρύπες που βλέπετε έχασε λίγο παραπάνω απο το 1/3 του βάρους του!!!

Και κάπως έτσι, φτάνουμε πλέον στην κατασκευή των συρταριών. Ένα κεφάλαιο που έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

Ένα κεφάλαιο που θα το δούμε σε επόμενο άρθρο…

Αρχίστε να πληκτρολογείτε και πατήστε το πλήκτρο Enter για αναζήτηση

Καλάθι Αγορών